Pages

Monday, September 6, 2010

a wish a wish right now

SO aku ini bertanya2, kenapa aku punya font inda dapat bercolour kamu semua dapat? cana kan kamu buat tu? hehe al maklum aku noob masih ne~ so gtau aku please, aku mau jua warna-warni ceriaaa~ :)

right okay lama dah aku inda buat a real post biasanya video sja :) hehe. now aku share lah. haritu last day of school was fun :) orang sembahyang hajat, and mudahantah dikabulkan oleh allah amin! aku inda pulang sembayhang pasal halangan but yeah aku turut berdoa jua,lawa doa imam nya :') terharu ku mendengar though panjang~ hehe. so after that kami ada bio class, was fun :D then me and bul ikut ghai balik. hehe then gee pok dtg around 4ish.then jar dtang sma daddy nya untuk antar ke gaydongsss! sorry liyy nyusahkan bpamu T.T pastu we meet zati rah best eastern,dorang plan kan kajutkan haha but FAILED. si zati kli tu aaa banyak matanya ~ :P ehex ehex jangan mareee yee~

then we go ahan thai,eat take pix,then abis. then jumpa cher balqis :) hehe cutee ah tcher. then we go mall~ kami kan gambar skli ada orang poklen and gian mutung jalan kami. kami marah lalu kami cursed cursed.then ia out kami suruh orang couple yang baik bgambar dlu(which is btah) hehe. then kami bgmbar,siuk and cuteee~ sayang na semua ada :/ lau ada wah chantek amat iteeww~

then bali galang yang warna warni but i tak beli i save money. kaki i letih so i mcm break down skit lapas tu. then we go mcd and saya pun kembali happy. i bought DOUBLE MC DELUXEE! gila kenyaaang eh padas lagi~ wooosh hyper slajur ketawa2! haha! then we go beli hadiah MIA di kedai i-tak-tahu-namanya~ then we go back mall. we gmbr2 again then bgila. haha then balik rumah zayas but bfore dat hantar gee pok dulu ;D

then went home, ada yang ke toilet buat business,ada yang nganu xbox(na menjadi) while aku makan! hahah! aku ane mkn ganyaaa bah~ lampoh lampoh~ :P hehe. then we begilaa gmbar2 vaining~ hahah. then smua urang tetidur liat how to train ur dragon. then sahur kul 4 kli then dorang jar and ghai main halo~ aku tdur nyaman bekuruh gundah while si dee entah bhapa ia~ hahah!

then pagi bangun dorang masih main~ which aku salute haha gila dri pukul 4 wah dorang main! then mandi,then mamam(inda puasa) hehe kecuali dee ia posa tau~ hehe. then kami main halo lagi blawan. haha mati aku give up wah sal aku klah sja --' nada ku pandai main itu benda~ haha malu ku eh!! :s then main zombi thingy, triyak2 jualah main! haha! then i go home :D finaaaly~~

haha okay smpi sini jelah skit jari i u know~ :p hahha

bah to all 5R JANGAN LUPA HARI RAYA KE 4, BAYAR DUIT RAH QILAH AND LIYY JANGAN LUPA URUSKAN EVERYTHING~. CANT WAIIITT~~

selamat advanced hari raya aidilfitri mohon maaf zahir dan batin :')

ps: kamu raya ke 4 bwa badil ah :P loveee you all!!

bye,assalamualaikum


love,
KUR

No comments:

Post a Comment