Pages

Friday, September 17, 2010

next time there'll be no next time :)

youuuu are the only exceppption ~
wuuuuu !

currently aku gila. gila main game. hmpfff

and aku gila bruno mars, entah mengapa tiba-tiba hatiku terdetik untuk menjatuhkan dirinya bak membunuh diri di medan peperangan. takkan mampuku menghuraikan segalanya tanpa fazriyah di sisi ~
oh bruno <3

aku tweet si bruno, sampai ada orang putih sasak aku like whatthehell. that girl tweet aku "shit fucks you etc etc". macam paaaaaan ? bukannya ku mengacau darlingnya, hehehe :8)

STOP IT, SAR !

and homework. tinggal physics and chemistry. yang lain ada pulang blank, ganya.......iatah tu

kamu dah revise ? aku chem baru ah, pemalas eh. cemana kan score, inda maju negara tercinta

inda lama lagi sekulah, bye !

lylljt :)

No comments:

Post a Comment