Pages

Wednesday, September 15, 2010

gerimis 6 syawal

hesy tajuk!! hahaha
aku bored..

eh...aku alum greet dis blog :(

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI SIPUT TURBO!! :DDDD N TO 5RIANSS
maafkanlah segala perkara,perbuatan,perilaku serta perkataaan yg menyinggung prasaan ladies2 sekalian mahupun siapa saja yg mmbaca blog ini. :') maybe klu ku tekasar bahasa semasa baibun..halalkan mulut lidahku..

so,smalam bulan nda berapa clear..ehmmmm hahaha random

oh aku kan crita dikit sal my mom+phone.mamiku jadi cute mun mengunakan alat2 yg telabih canggih ini hehehe... ampun miiii!!! :DDDDD hanya buat hiburan dan berkongsi cerita semata..tidak bermaksud apa2

pernah sekali mamaku kan miscall,tpi nda tau cana..SO,ia aga arh 'create msg' then trus saja antr arh numbur urg yg kan d callnya atu without ada msej aka kusung bah msg atu.ertnya yg ia antr atu kira MISMESSAGE,bukan MISCALL..
pahamkah?? orait...

last yr lagi,hehehe ada msgnya bebunyi cemani:

mami:'zati,krg balik arh concourse pkul *sumting2* tu ah'
me : 'okay,msg aku mun sudh smpai'

msatu aku mls nunggu arh concourse,aku duduk2 arh counselling room...SEKALI sampai jualah 30 minit ku nunggu..nda jua ada msg ani..
turunku meliat...
rupanya ada sudh mamaku ani..

then rupa2nya..mamaku nda paham apa yg ku reply atu. ia pikir 'msg mami sudh ku terima' .nda jauhkah pemikiran mami kediaku atu???hahahahaha :D yatah mamaku nda msg atu...bekarih lagi nda miscall tu HAHAHA takut salah lagi.perasanku nda jua ku pki words yg singkat2...
crita ani aku shorten kan plang ne..bnrnya panjang lagi... nantitah mun buka sekulah,mun kamu mau long versionnya

itu saja dari saya pada 6 syawal ini :))

salam sayang zatinaff <3



No comments:

Post a Comment