Pages

Thursday, November 25, 2010

PLAYING NETBALL MAKES ME HAPPY

...and netball is one of the ways to get new friends :)
and to merapatkan hubungan silaturrahim :)

5R guys ada match tadi, it was a bit disappointing and banyak kelahi but i believe that they've tried their best :) CONGRATS 5R HEROES !

and bored bored bored, dee gmah & i decided to sneak in arah gym. luckily ada ka zee, so aku suruh durang zati, qilah and liyana datang and we PLAYED !

sebelum match start, ada pembukaan. pembukaannya aku tergelincir masa membubut bola, pasal lantai basah bakas air aircond. as a result, sakit punggung + tangan kananku ngingis :)

so ada 5 people each group, pakai 2/3 of court, ngalih lah jua. merah jua muka seorang-seorang, tapi worth it !

dee, gmah, kam, qilah, aku VERSUS liyana, zati, khalilah, ka zimah, mimin. fair and square, and both scored saja hahah =D which means, handal lah both teams, ndaja ? and kami ada "goal post" yang menshoot tutup mata (si kam) and speednya terlampau laju, ngalihku menguyung, aku ni nda jua kurus kali ah bolehhh :8D

siuk eh, si gmah tergolek-golek menangkap bola, tudung si qilah tebuka, dee and liyana bergusti tangah-tangah court, zati mcm toyol di mana-mana, liyana pun sama, si dee bekaki ayam/beselipar belari mengambil bola and aku ... macam biasa.

inda dapat stop ketawa and beteriak. so sakit parut, muka merah, malas bubut bola, malas defend. HEHEHEH SORRY

overall, GREAT GAME ! kirakan ani macam the best game in november

and it's better if ada full team datang but it's ok, inda jua dapat paksa =D

dragon <3

aku mau main hockey tapi takpelah

so, aku mau main netball and belon berisi air sama 5R guys girls. hopefully on 30th nov

so bye :)
thanks for today, girls ! <3

No comments:

Post a Comment