Pages

Tuesday, November 16, 2010

I know you miss me ;)

Huhu!! Sokay if inda~ ='(

Soooo! Aku baru balik~ And tadi ka Zie tanya if kamu still on with the netball 'friendly' match before hols :D

Baik kamu jadi!! ;(

But I don't wanna force, krg kata2 kamu sja =p Neway~ Was hoping kamu mau, psal last time we played as a team was memuaskn for me, entah for you guys but siuk jua lh walaupun cawir kh inda =D

And she also said if kamu interested main tarus sama us TA members, mcm kirakn lawan sma ka Zie pnya team AND yg our cca members~ If jadi jua the second one :D

So so so so so?? Mau? If mau when?

Last time yg main was, Zati, Sar, Gymah, me, Qilah, Leez, Dee and Jagas. Aku ikut seating arrangement plg tu =p But also yg lain if kn mau buleh2~

And was gonna post our plans for nanti~ But esukth after physics =p Sorry~ Maybelah jua if aku ingat~

BTW! Siapa sja yg kn belayar ane?? =( When kamu betolak dan balik?

Mbh! Imma be a good student and tdor dlu~ Then revise if tbangun jua awal krg 0;)

And owh! Sar! Check newspaper~ I think c Wilson ckp kau ada sana? :D

Baik-tinggal~

:D

:D

:D

:)

:)

:]

yes?

No comments:

Post a Comment