Pages

Tuesday, November 23, 2010

because they are my platinum

yes i am talking about the 5ARSES! :)

hai! :) assalamualaikum you all :)

let's talk about kemarin :) oh yeaaah kemarin kami liat harry potter! :D haha! siuk lah jua cali ah~ ada some ku tepakai! hahaha! but rating ku 5.5/10. sorry bcus hmm entah macam i keboringan sikit :( haha! apa nya dorang~ aku inda menghayati bah tu :p so yeah yang ada me,liyy,dee,zati,farah,siti pipah,gee,adinya,zeerul,farhan and atif :) it was fun lah :) haha! kami nampak butt crack! i like toh! it cracked me up like a cracking butt :p HAHAHAHAH. si dee tu matanya terlampau tarang kalah pelita :p hahah apaan :P

so yeah today kami balikkan buku :) barat nyamu buku teks bnyk ah~ mun di timbang wah,buku atu lagi barat dari aku tu :'( haha! bnr~ :P biasa urang langsing~ ceeeh :P HAHAHAH! so yeah lapastu ada sad news. kami becarai :') awww guys im gna miss u all like so freaking bad :'( mesti hangout sama2 masih ah~ jangan ambung! aku sayang kamu semua berabis like sangat2 kalah aku cinta makanan :'( there i said it :') sorry if aku slalu larak and annoying and jahat or apa2 rah kamu~ and thank u for every single litte thing! big jantah little sja :P haha nada wah~ thank u for everything guys :D u know i love u u know u i care just shout whenever then i'll be there~ seeeeh hahahaha! apaan aku ane eh! :s

AND THEN TADI THE GUYS LAWAN BOLA :D siuk mliat! kami datang untuk menyokong kamu! bangga tah nah~ hehe. kami triyak2 lagi! :) but yeaaah malangnya seri tah jua :( 2-2! but yeah at least u guys did very well :) congrats guyss! u made us proud :'D

so i guess ane sja lah ah~ skit jari jemari yang lawa bagas ku manicure :P haha nada deyh ;) baaaaah sorry aku talk crap macam biasa~ perasan cali bah aku ane! hahaha see nah ketawa sendiri tapi inda cali --' sinting :P hahaha okay okay bah stop! :D

bah assalamualaikum~
thanks for reading :)
keep this blog alive walaupun inda seklass next year
i love you 4 AND 5 ARSES 2009/2010
U GUYS ARE FAMILY :')

<3 bcus real friends stick together through any reasons that may come upon us

love,
kurr ;)

No comments:

Post a Comment