Pages

Saturday, June 18, 2011

Toblerone

assalamualaikum bebehs :D

selamat bercuti btw :D
walaupun besok2 sudh mulai sekolahan...n nex qualifying,(saja kan dampen the mood)
n nex puasa...lpsatu raya,yay(saja kan memulihkan semula mood)
then EXAM!!ah!~nada beusul kan As ne aku ah~(saja kan mematikan mood)

mls ku ckp psl school life eh :/

last tuesday hehehe..aku,liy,zeerul,qilah,marul,leeza and atip liat wyg.leeza and daleng liat ali2 crita antu.so,tinggal the rest liat x-men first class..for me it was quite siuk.wow jualah maybe psl durg punya power atu kali <3 tpi endingnya mcm cematu2 saja.overall guilty ku plang tu...mcm ngacau urg dating HAHAHAHA sorry people,luv u ;)

n zayas!!!lawa pictos dbawah ah!!:DD nanti,klu aku kawin ah~orait jeng.yaw,Beast perform d malaysia.ticket free.mcm shit kan.erghh..mcm erghhh.how?menyebarang tani? haha

sarr..rawr heyho.aku baca novel baru.cali brabis critanya!! :D And lagi satu apanah,aku lupa pinjam cinta sufi..haha aku pun baru ingat ah~nanti tah kali eh..

KAMU!!!! ;) *sexy?* haha

dengan segala hormat dan sukacita,ingin saya mengundurkan diri.

selamat mlm,
tidur yg nyenyak,mimpi yg indah :)

No comments:

Post a Comment