Pages

Saturday, March 5, 2011

we are all different ... :)

hey mickey ! hey mickey yo so fine yo so fine yeah yeah. watssap, just wanna say hi =)

aku sakit kaki, oh yeah. pasal cca. and kukuku bedarah. pasal cca. and bangkak everywhere. pasal cca.

I HATE PUNCHING BAGS, sudahtah basar sebagang, barat lagi nauzubillah, samut pun inda teangkat

so yeah i almost died yesterday di menglait (saja, create drama :p) ...pasal NGALIH BERABIS TO THE MAX NOT THE MIN LIKE OMFG !

and again, i was the only girl + 5 boys, dammmmn. yo homie, call me bui.

ah sekali, aku banyak buat benda yang memalukan diri sendiri e.g salah step, kakiku inda sampai kan terajang punching bag and punching bag langgar punggung i :(

tapi yang baiknya, durang the boys tersangatlah caring kepada saya, feel like a pwencez alai selajur :p at least, durang baik kan :D

and aku belabih mcm si jagas :3 pasal aku duduk dakat pintu (dlm bus) tapi orang duduk belakang yg tutup pintu, muadz kali. HAHAHAHAH. and masa sampai ms, aku inda buka pintu. muiz buka, wahaha kebasaran jua aku atu ah :p biartia wah, aku seorang perempuan, manjakan saja hehehe

aku sampat tidur dalam bus, teruk eh =,= ngalih wah, habis 2 botol minuman

masa sampai di ms, aku nampak leeza balik. then aku jumpa gmah duduk, cakap-cakap then aku beli air then balik then ampai-ampai di lantai

sigh.....what a life.

bah saya pergi, lylljt <3

No comments:

Post a Comment