Pages

Monday, February 28, 2011

waterpark! U FEEL MEH?!

kamu tau?
aku masih lagi belabih. :(

eh before that,
@Naff: ada masa kau write your post, then atas atu tu, tukar font or colour. or whatever.
@Lab: Please ah, ahhahaha. Walaupun kau sakit hati pasal aku tinggal kan kau for meragang. AHHAHAHAH XD

eh bah continue,
where ah? ah, Aku belabih :(
aku takut orang cakap aku belabih. :(
pasal aku rasa aku macam belabih. :(
tapi i know aku andang belabih. :(
tapi aku inda belabih. :(
now aku confuse, belabih eh :(

pasal. u know kan, alai gasgas suka bergambar and iski if ada camera
(unless time me shy shy cat lerr)
see see oh, me want to share one of the picture yang me stalk and copy paste ^^'

credits to the senior yang gambar. ahhaha!

&&me no likey wah when me loner, (masa balik) HEE :)
tapi yeah. okey lah :3
alai gasgus balum lagi biasa wah sana ah~ (eh lupa ku, baru jua 3 hari disana =_=)
so tunggu lah a week. if alai like, aku lupa kawan ms lah. :D HAHAHAHAHHAHAHAH
NADA WAH. ME JOKE JOKE KID KID CHILD CHILD (old joke, not funny anymore -_-)
NOW WATERPARK. EHHEHEHE GEDDIT?! WATERPARK?? inda geddit tu. aku and nash saja tau =_=

anyways.
LAB GPOK KUR EH. GRAHH GEERAH? :(
what oh?
its okay, inda payah tell today or esuk, me know know jua nanti on saturday tu. EHHEHEHEHEHEHHE!

U KNOW KAN WHY ME POST? PASAL ALAI STILL RINDU BABYBLUES ALAI :D
and terkenang kisah kisah lama kami *sniffs*, HAHAHHAH :')

eh bah sudah with 'me' and 'alai' and 'gasgus' ani. si syidah tu =_= buat twitter inda baritau orang. nantitah alai buat twitter jua, tapi not sure. ^^'

OKAY BYE. :)

No comments:

Post a Comment