Pages

Monday, March 14, 2011

i am a freak bitch


sesungguhnya saya sangat benci seorang makhluk Tuhan yang paling tidak seksi, penipu, pembual, pendusta, pe-liar ....

URRRRRRRRGHHHHHHHHHHHHHHHH sepertinya saya hendak menampar dan menggigit-gigit tubuh badannya dan melapah dagingnya supaya tidak berdaging, hence tidak berlemak.

haaaaish, benarlah kata sahabatku, aku ani memang penyasak =,=

sekali aku kana prank call wah, entah siapa luan gatal kan menelipun numberku ani. kamu tau apa kami cakap ??

me : hello ?
dude : hello. Assalamualaikum
me : Waalaikumsalam
dude : ani siapa ?
me : kita siapa ?
dude : ah ani abang Aji, ketua kampung Kg.Lamunin (sambil ketawa-ketawa)
me : ah salah eh
........................tutup............

aku tau ani prank call pasal
1) ia ketawa-ketawa and orang around ia pun ketawa
2) mana ada ketua kampung bahasakan dirinya mun introduce diri as "ABANG" unless ia orang tua gila inda sadar diri
3) suaranya not that tua, mcm muda around 20s wahhhhhhh

EHHH SASAK KU, LARAP.
ATU BARU LARAP.

siapa jual numberku ???? ><

bah bye, laparku eh,lylljt

No comments:

Post a Comment