Pages

Tuesday, February 22, 2011

NEW YORK ~ NEW YORK ~

aku saja yang belum update blog ani kah ? :3 sorry le, hot baby chix dalam telur tadi, belum menetas. ani dah menetas, diiringi dengan lagu Born This Way ;)

so.....apa ada ? mmmm national day practice saja since last week. eh wait, last week kan ? manasajatah.

sekali kawanku banyak growing up sudah, kain / seluar grey wah :')

yesterday ada mp interview, inda cali. sucks lah pokoknya, then di rumah aku ni bepikir, macam ngalih jadi mp. aku yang bukan mp pun separuh mati, baik jua nama bapaku Hidup, hidup sentiasalah aku ~
baik pulang aku cakap "no" tu ah...shiznit. mudahan tah inda kana pilih

sekali.......aku brain freeze saja. aku nada idea, indaku dapat concentrate wah, mabuk kali, entah eh

(macam panjang ceritaku ah)

oh anyway, National Day on Wednesday, awal tah bangun ni nyantaaaaaaaaaaa ! tapi inda mengapa, demi negara tercinta, ku rela berkorban demi berbakti kepada tanah tumpah darah :) (darahku inda pernah tumpah di tanah wah, selalu arah baju atau aku lap awal pakai tisu, OKAY LAME PLS KILL ME because your teacher is 'on' KL)

...okay. ya okay i get it, i get it. CAN I HAVE YO NUMBER ? CAN I ? CAN I ? *turned on look*

okay that's random, blab blab blaber bieber fever belieber oooh baby baby never say never

bah sudahtah, bye ! LYLLJT :)

No comments:

Post a Comment