Pages

Saturday, February 12, 2011

assalamualaikum

ollo humans of earth ;)

so how've you been? :D

awal2 saya nak ucapkan tahniah kepadaa orang orang yang telah berjaya lulus dalam peperiksaan olevel,AS,ALEVEL and sssru ;) semoga kejayaan kamu semua berterusan hingga ke aher hayat~ :) kepada siapa yang gagal,jangan putus asa teruskan usaha kerana kegagalan adalah permulaan untuk menuju kejayaan~ cewaah aku ah~~ tapi bnr yo serious alai ne :p HEHEH

so yeaa lately kami ada praktis NATIONAL DAY :S HALF TANNED AH SORANG2 BIDAAA EHHH :'(( tapi inda papa we did this for our country tercinta ;) hahah bunyi mcm inda ikhlas tapi banar ikhlas ku ne yo,seriousss deeh :D

apa lagi ah..

hmm apa ah..

atu wah hmm apa ahh..

oisssh aku blankk apa ahh..

owh bah ane saja kali~ tadi banyak kan ku cakapkan iatah ku update blog ane sekali pasal kana lagau makan,lupa tia ku segalanya :'( susah urang singkat ingatan ane :'( *nauzubillah* hehehe! tapi yea demi makanan aku sanggup lupa! weseeeh lampoh lampoh :D

bahhh to 5ARSES dont forget esuk bbq :D jangan lupa bawa barangsss berharga iaitu MAKANAN <3 HEHEHE!

i love you all

assalamaualaikum

oxox,
kurr ;)

No comments:

Post a Comment