Pages

Wednesday, August 25, 2010

weird, aneh, pelik, freaky, luarbiasa mimpi~

h3Llew pEEp0L~ ahax AhAkZ~ Geepok dalam rumah! *geepok in the house. . .get it . . ? * -poklen tone- ( pink reminds me of the 'shark boy' :P aku lava girl lah~ HAHAHA! wth! nauzubillah )

:)

yesterday~ ku tidur masa patang, about 3pm till 6.30 pm,kan sungkai. Aku mimpi~

cemani ceritanya :

aku atu ada part-time job wahh, babysitting kiddos kan~ cali lah~ bermaintah ku sama kanak-kanak, arah this amazing maze, but before atu aku sempat shopping and meliat-liat barang, ada tia this cool guy, handsome sama cute, ganya temeng kan mati muanya ahhh~ ia salesboy arah kadai siring escalator~ balik-balik ku terliat ia, temeng lah muanya. sasakku! Kali, terjumpa ku kamu~ yes, you girls. Kamu cakap esuk jalan-jalan arah kadai sini lagi, then aku kerja lah jadi babysitter.

that night~ aku entah ada majlis kali arah rumahku, so aku ada invite kamu jua, but the main actress *except aku* si . . . GHAI! HAHAHHA! aku sama si Jagas keluar rumah wahhh,kali ku ani kan jalan ke siring rumahku which dapannya ada pagar jiranku kan, and palui ni~ pagar jiranku silahau, ia punya corner atu kana dinding siring rumahku! aku kan jalan,paksa ku squeeze badanku, tapi inda jua dapat. stupidity jua banar. kali si JAGAS lagitah talur~ di tulaknya pagar jiranku towards their house lah ah, then gugur wah pagar atu ke dapan, kali gardener jiranku terdengar, marah ia! teriak-teriak! si Jagas takut, lari ia tinggalkan aku~ aku pun ikut lari jua, indaku mau batah-batah di sana. hmmm..*stare jagas*

esuknya~ aku ada kerja, same thing happened; main sama the kiddos and arah this maze~ kali aku sepatutnya ada date sama kamu, but apparently, aku akhir tah jua datang. So so~ aku gagas lah arah this kadai yang semalam, then aku cari-cari kamu~ I don't why aku tarus-tarus arah second floor and aku pakai wheelchair ? Hell yeah! aku pakai wheelchair kan tu~ so aku jalan then aku kan turun, which means aku mesti pakai escalator~ yatah ku terberhenti seketika, bepikirku cemana kan turun. *idiot-lif ada! * Luckily, the cool temeng guy yang aku mentioned tadi tolong aku, tarus-tarus lagi tu~ apakannnn. ia bawa ku turun, pakai escalator --" macam palui usulku tumbir-tumbir :( tangga damit, wheel ku wah basar! kali teriak-teriak ku lagi macam kan gugur saja, sudah tah atu, ku tarik-tarik lagi tangan that guy, takutku gugur. then, ada lagi this escalator~ ku inda mau ia tolong aku, aku cakap : Just umban saja aku arah wheelchair, so laju ku turun dari escalator ani~ then, awu juanya. then turuntah ku terhentak-hentak punggung then ku gugur, then berlari tia ku cari kamu, apakannn~

aku inda tercari kamu wahh~ kali ada this middle-aged lady, bersigup-sigup. aku inda tau ia kamu punya apa but ia kenal kitani :D so ku tanya lah mana kamu~ and ia cakap kamu nada~ kamu jalan sudah, from 10am till 3pm kamu tunggu. MASATU tah ku menangis, meraung ahhh.

bangun dari tidur, tersedak-sedak ku~ macam loser rasaku. Thank God my sis bangunkan, mun inda wah~ cali ehh, maluku arah kakaku, ia cangang liat aku. x) bida ehhh, facing siblingsku lagi tu time sungkai --"

so yeah, atu saja :D 'kthnxvuvye' :P

sorry ah if kamu inda faham apa ku ceritakan~ yatah mimpi aneh ni!

and kamuuuuu~ jangan pernah sesekali tinggalkan aku :'D

2 comments:

  1. HAHAHAHAHAHAHA ATU CALI GMAH, PART KAU ARAH ESCALATOR AH, AKU IMAGINE WAH MIHIR USULMU ;D

    ps ; always leave gmah.
    pps ; trust me, i'm lying.
    ppps ; never leave gmah.

    ReplyDelete
  2. andang palui usulku~ aku yang termimpi atu wahh! panjang lagi tu escalatornya~

    p/s : <3 kamuuuu!

    ReplyDelete