Pages

Monday, August 23, 2010

BRITNEY SPEARS ;D

yo guyyyyss! macam tidaks ada orang yang update blog ne, mengapakah blog ini kamu abaikan ? kesian blog ini nasib ada eleeza kur to the rescue :P

SO today pagi2 inda jadi briefing tukar ke hari esok ;D haha yesss baby tidakssss belajar, i likey likey tohhh! ahaaaax ;p and tadi pagi we girls rajin you know we banyak praktis for oral ;D bangga i! :D patang we have oral wasss okay was not easy not hard :) amin semua urang MS form 5 lulus dalam peperiksaan OLEVEL NOV 2010 DENGAN MARKAH YANG CEMERLANG AMIN, TIDAK ADA YANG GAGAL AMIN! :) bukan MS sja but other schools too, amin! :')

tadi kami ada new lame jokes lagi dari dorang al-amin! haha and i aswered one correctly which was BRITNEY SPEARS! haha lame eh mati mati, inda lagi sais to the songs :P hahaha! but cali :'D

mudahantah esuk briefing inda boring yang boleh membuat kan saya -----''' hehe get it get it? :p btw tadi aku swearing wah time this subject pasal ia mrah2 dapanku and aku ilang konsentrasi olehnya :'( sorry to that person and naaaah kurang tia pahala puasa... well u made me! :( okay sabaaaar~ :)

bah ane sajalah sakit jari yang lawa ini menaip :) BYE GUYS GOODNIGHT! mimpi kan aku :P haha mimpi indaaaah~ ;)

LOVE YOU ALL!!!

TERMS AND CONDITIONS APPLIED,assalamualaikum

love,
KURR;)

1 comment:

  1. HAHAHAHA tepakai kau kan joke britney spears. jari garak-garak, lagu teng terenteng teng ;D haha, dewi persik & inul =D

    ReplyDelete