Pages

Wednesday, August 18, 2010

emotional

goodnight pretty people :)
tonight, aku ada something kan bagitau.....

aku inda tau kan cakap cemana tapi awal-awal aku kan minta maaf arah kamu semua, manatau aku ada banyak buat salah kah, annoying kah, apa-apa lah ... yang pentingnya aku minta maaf

especially to zati, pasal aku andang selalu menyusahkan kau :)
and qilah, pasal last year, youknowit :)
and to yang lain-lain, banyak wah dosaku inda lagi ku ingat apaku buat =,=

pokoknya aku minta maaf :)

aku sayang kamu, and kamu macam sistersku lah sudah. since aku nada kaka or adik, Allah jadikan kamu untuk aku :')

knowing you is the best thing happened in my life, but loving you is the best of all

and thank you pasal kamu selalu around masaku happy kah, emo kah :)
thank you !

and sorry again, pasal aku selalu inda join or attend any event or outing :(

kalau ada jarum yang patah,
jangan disimpan di dalam hati,
kalau ada silap dan salah,
jangan disimpan di dalam hati.

this year may be the last year ketani sama-sama (hopefully not !) and aku mau spend my time with kamu, before ada yang belayar or moving or tercarai kah apa.....

so far, bulan ani favourite day ku masa ketani main netball as a team, then shared jokes di canteen :'D AKU SUKA.

and aku mau minta maaf arah everybody, tapi aku paling kepayahan kan minta maaf arah mamaku. ketulahan wah ni aku ah, iatah teruk qualifying ku. sudah tah bekelaie sama teachers =,= uhhh, teruk rupanya aku ani.

before aku melarat, baiktah ku stop :) panjang berjela-jela sudah post ani :S

i'm sorry and thank you :D

mudah-mudahan kami mendapat keputusan O Level yang cemerlang, Amin !

LOVE YOU LOTS LIKE JELLY TOTS <3D

1 comment:

  1. im sorry for my mistakes too guys! and sarr i forgive you and please do forgive me if ada tersalah cakap :') waaah emo ku pulang balik terawih ane :P haha! i love you girlsssssss so much mcm my sisters! :) and the other 5rians jua <333333 muaaahs

    ReplyDelete