Pages

Thursday, May 19, 2011

hari ini dalam sejarah




OH MY GOD.
you know why????
ceritanya macam ani.......

tadi aku ke kadai kan, beli something sekali aku arah cashier lah, kan bayar (duhhh).
sekali ia ada dua orang arah counter atu, the pengira duit and the one yang masukkan barang arah plastic.
sekali orang yang masukkan barangku arah plastic ani mcm lambat wah, pelahan mengalahkan kura-kura tua, laju lagi siput turbo pasal ada turbo.

aaaah, sekali ia ni liat aku. btw ia perempuan!
then, ia liat aku. ia kata, "kau ada facebook dang?"
kali aku mcm senyum saja, sabar saja kan since aku kana kacau atu. batah wah ia kan bagi barangku ah.

kali ia majal minta fb ku, and ia ada kata, "malu tah kau pulang". aku mcm WTF WOMAN.
seklali kawannya cakap arahnya, "behapa kau minta facebook bini-bini ani tah pulang ?". kali si that woman cakap, "ehhh, lawa ah!". YA RABBI, atukan usulku larap.

AND IA LESBIAN OHHHHHHHHHHHHHHH MYYYYYYYYYYYYYYYYYYY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOD
mengapa lesbian skillingzzzzz ani ah, mampuslah aku
kali dah ia bagi barangku, aku selajur lari and ia cakap, "eh baie, lari tia!"

atu ia, ze lesbos. effin scary eh. bakal saja aku pakai baju pe (kes kan selamatkan nama sekolah konon aku ah) so aku diamsaja, malaskan cakap apa-apa arahnya. haaaaish, bida perempuan atu. mudahan ia bertemu jodoh.

BETTY BOUGHT BUTTER BUT THE BUTTER WAS BITTER SO BETTY BOUGHT BETTER BUTTER TO MAKE THE BITTER BUTTER BETTER <3

that's it, love you lots like jelly tots

No comments:

Post a Comment