Pages

Sunday, October 31, 2010

DON'T CHANGE, I WANT TO FORGET YOU JUST THE WAY YOU ARE

it's been awhile.......
i dah lama tak post something kat sini lah, rasa rindu lah pulak *loghat malaysia*

recently, aku gila main game, i dunno maybe virus si liyana terjangkit arahku :(

and...malas belajar. gila, start monday ani maths week tah ni, and geo ! and sciences, mgwptjadgtj

tapi i'm here, inda ingau. apa nya orang, sikap "malastah ku ingau". mmmhmm

as if aku inda ingau kan future ku, but i do worry about it. tapi aku ani entah eh

stop worrying, start working

pemalas eh aku ani, banyak distractions wah, and aku nda pandai avoid durang hahahaha, damn me

nya mamaku, "mun kamu namau bekeraja bepanas belangkur siring jalan, baiktah belajar".

tapi..... :( entah eh, bah belajar tah ku.

9A !

AMIN YA RABBAL AL-AMIN :)

be +ve, eseh. I CAN DO THIS !

imma be rocky balboa, yeaaargh

No comments:

Post a Comment